„Kai reikia nedelsiant pranešti naujieną, perduoti nurodymus ar spręsti neatidėliotinus klausimus, dažniausiai tai darome telefonu. O kai žinias reikia pranešti ne vienam, bet daugeliui žmonių iš karto – tai patogiausia padaryti surengiant telekonferenciją“, – sako Telecentro komercijos direktorius Egidijus Ropė. Jo teigimu, telekonferencijos paslauga naudotis labai paprasta: organizatorius sugalvoja 8 skaičių kodą ir jį praneša kitiems virtualaus renginio dalyviams, sutartu laiku visi skambina telefonu 8 700 30505 ir klausydamiesi lietuvių arba anglų kalbomis pateikiamų nuorodų surenka praneštąjį kodą bei paspaudžia grotelėmis pažymėtą telefono mygtuką. Norint „išeiti“ iš telekonferencijos tereikia atsijungti nuo ryšio – padėti telefono ragelį arba paspausti ryšio atjungimo mygtuką. Telecentro komercijos direktorius atkreipia dėmesį į tai, kad telekonferencijoje gali dalyvauti visi Lietuvos ir užsienio fiksuoto ir mobilaus telefono ryšio abonentai, todėl pasiekiamas gali būti kiekvienas bet kokiu telefonu besinaudojantis asmuo, ši paslauga ypač praverčia bendraujant su užsienio verslo partneriais, kitose šalyse gyvenančiais draugais ar kolegomis. Kiekvienas telekonferencijos dalyvis moka tik už savo skambutį pagal jo operatoriaus taikomus tarifus. „Už paslaugą nereikia mokėti jokių abonentinių ar kitų papildomų mokesčių, o sutaupyti galima tikrai daug: kai nereikia vykti į susitikimą, nereikia pirkti ir kelionės bilietų arba degalų automobiliui, nereikia užsakinėti nakvynės, mokėti dienpinigių ir pan. Be to, sutaupoma daug brangaus laiko“, – pasakoja Egidijus Ropė. Jis taip pat pažymi, kad norint naudotis telekonferencijos paslauga nereikia pirkti jokios papildomos įrangos. „Ši paslauga labai patogi rengiant virtualius posėdžius ir pasitarimus su kolegomis ar verslo partneriais – ypač jeigu jie yra skirtinguose miestuose ar net skirtingose šalyse. Tačiau ir asmeniniais reikalais prireikia pasikalbėti ne su vienu, bet su keliais ar net keliolika žmonių iš karto, pavyzdžiui, organizuojant susitikimą arba norint pasitarti, išgirst argumentus ar tiesiog pasipasakoti, kaip kam sekasi, – aiškina Telecentro komercijos direktorius. Egidijus Ropė tvirtina, kad telekonferencijos paslauga padeda operatyviai tvarkyti reikalus ir spręsti neatidėliotinus klausimus, padeda išvengti nesusipratimų ir pakartotinių aiškinimųsi ir suartina žmones. Be to, naudojantis telekonferencijos paslauga taupomos išlaidos. Daugiau informacijos apie Telecentrą: Be telekonferencijos ryšio, Telecentras teikia ir kitas telefonijos paslaugas – tai analoginės ir skaitmeninės telefono linijos, telefono stotelės (PBX), unikalūs fiksuotojo ir mobiliojo ryšio suliejimo sprendimai, pavyzdžiui, SIP telefono paslauga (tai programa kompiuteryje, kuri veikia taip pat, kaip ir fiksuoto ryšio arba mobilusis telefonas; skambinti ir priimti telefono skambučius galima iš bet kur – net ir būnant užsienyje tai galima daryti vietiniais tarifais). Daugiau informacijos teiraukitės telefonu 8 700 30303, www.lrtc.lt .
Telecentras pradėjo teikti telekonferencijos paslaugą