Telecentras dalyvavo 2012 metų Nacionalinio kokybės prizo konkurse ir buvo pažymėtas kaip viena iš geriausiai įvertintų Lietuvos bendrovių. Kokybės vadybininkė Inga Bazienė spalio 11 dieną Vilniaus rotušėje iš premjero Andriaus Kubiliaus rankų priėmė Telecentrui skirtą pažymėjimą. Iš daugybės konkurse dalyvavusių įmonių buvo atrinktos šešios – trys iš jų buvo apdovanotos kokybės prizais, trims buvo įteikti pažymėjimai. Gautas pažymėjimas reiškia, kad Telecentro pasiekimai kokybės vadybos srityje buvo gerai įvertinti ir kad bendrovė turi realių galimybių kitais metais pretenduoti į aukščiausią apdovanojimą. Nacionalinio kokybės prizo konkursui teikiama medžiaga – labai didelės apimties, ji atspindi daug veiklos sričių. Atsakymams į anketos klausimus paruošti Telecentre buvo sudaryta 7 žmonių darbo grupė. Ekspertai ne tik peržiūrėjo pateiktą informaciją, jie atvyko į bendrovę ir individualiai kalbėjosi ne tik su generaliniu direktoriumi Gediminu Stirbiu, bet ir su eksploatacijos, paslaugų plėtros, personalo bei kitais specialistais. Nuėjęs pusę kelio, kitais metais Telecentras planuoja dar atkakliau siekti Nacionalinio kokybės prizo.
Telecentras siekia pripažinimo už kokybės vadybos rezultatus