Praėjusiais metais Nacionalinio kokybės vadybos prizo konkurse Telecentras buvo pažymėtas kaip viena geriausiai įvertintų Lietuvos bendrovių, o šiemet bendrovę pasiekė dar geresnė žinia – Ūkio ministro Evaldo Gusto įsakymu pranešama, kad Telecentras išrinktas nugalėtoju didelių juridinių asmenų kategorijoje.
Galutiniame konkurso etape Telecentras konkuravo su akcine bendrove „Montuotojas“, o ekspertai nusprendė, kad kokybės vadybos srityje valstybės valdoma bendrovė yra pasiekusi daugiau: Telecentrui jie skyrė 569 balus, „Montuotojui“ – 456 balus. Telecentras šiemet surinko daugiausiai balų, net ir lyginant kitų kategorijų (ir mažų, ir vidutinio dydžio įmonių) nugalėtojų rezultatus.
Konkursui buvo teikiama medžiaga apie vadovų kaip lyderių veiksmus, strategijos rengimą, personalo vadybą, išteklių valdymą, procesų valdymą, klientų poreikių patenkinimą, bendrovės poveikį visuomenei, verslo rezultatus.
„Pelnytas pripažinimas rodo, kad einame teisinga kryptimi. Prizą laimėjome bendru mūsų visų darbu, o galimybių šioje srityje tobulėti – dar tikrai labai daug“, – komentavo Telecentro vadovybės atstovas kokybei eksploatacijos direktorius Vilius Zlotkus.
2013 metų Nacionalinio kokybės vadybos prizo konkurso dalyvių veiklos vidinio vertinimo ataskaitas analizavo VGTU Kokybės vadybos centro atrinkti ekspertai. Jie ne tik peržiūrėjo pateiktus dokumentus, bet ir lankėsi įmonėse, kad įvertintų faktinę jų veiklą bei pasiekimus.
Nugalėtojams Nacionaliniai kokybės prizai bus teikiami kitų metų pradžioje, konkreti data dar nėra numatyta.