Artėjant Kalėdų šventėms Telecentras primena, kad geriausia padėka mūsų profesionaliems darbuotojams – geras žodis ir bendrovės paslaugų rekomendacija kitiems klientams bei partneriams. Verslo dovanų teikimas bet kuriuo atveju galimas tik tuomet, kai dovanojant nesiekiama įgyti dovaną priimančio asmens palankumo arba padaryti įtaką jo sprendimams.
Šį ir kitus Telecentro dovanų ir svetingumo politikos principus rasite bendrovėje Korupcijos prevencijos politikos 5 skyriuje.
Bendrovės darbuotojai, priimdami verslo dovanas vadovaujasi šiomis nuostatomis:
- dovanos / demonstruojamas svetingumas turi būti priimtini verslo santykių palaikymo požiūriu, turi aiškiai išreikštą verslo santykių palaikymo tikslą;
- dovanų vertė neviršija 30 Eur sumos;
- laikoma, kad dovana įteikta ne konkrečiam darbuotojui, o bendrovei.
Dovanų, neatitinkančių aukščiau išvardintų principų darbuotojai atsisako ir grąžina jas teikusiam asmeniui.