„Atverdami duris visuomenei mes išreiškiame savo aktyvią ir atvirą socialinę poziciją. Siekiame, kad Lietuvos gyventojai plačiau sužinotų, kaip vykdydamas misiją siųsti visos šalies gyventojams radijo ir televizijos programas Telecentras pasikeitė, kokių naujovių įdiegė ir kokių galimybių šios naujovės suteikia“, – sako Telecentro generalinis direktorius Gediminas Stirbys. Jo teigimu, Telecentras buvo ir yra priešakinėse gretose diegdamas pažangiausias technologijas, kurios …

„Paaugliai labai smalsūs ir kūrybingi. Jie ne tik praplėtė savo žinių bagažą, bet ir nudžiugino mus savo pateiktais darbais“, – sako Telecentro atstovė, Tauragės siuntimo tarnybos pardavimo vadovė, Asta Kondrotienė. Jos teigimu, moksleivių sukurti darbai – labai įvairūs, ir tai atspindi mobiliojo interneto MEZON galimybių įvairovę. „Vieni 4G interneto MEZON paslaugą suvokia kaip labai ekspresyvią ir dinamišką, kitiems ji romantiška, …

„Siuntimo paslaugas transliuotojams teikiame nenutrūkstamai – ir dieną ir naktį. Tam, kad užtikrintume šių paslaugų kokybę ir išvengtume bet kokių galimų techninių nesklandumų, periodiškai patikriname įrangos techninę būklę“, – sako Telecentro eksploatacijos direktorius Vilius Zlotkus. Jo teigimu, profilaktikos darbų datos TV ir radijo transliuotojams yra žinomos iš anksto, ir jie į tai atsižvelgia planuodami savo programų transliavimą. „Telecentras diegia pažangiausias

„Nežinau, ar vaikai turėjo daugiau džiaugsmo, kurdami robotukus, ar mes, juos pamatę“, – sakė AB Lietuvos radijo ir televizijos centro Utenos regiono pardavimų vadovė Ramunė Čypienė. Ji papasakojo, kad MEZON konkursas vyko lopšeliuose-darželiuose  „Pasaka“ ir „Želmenėlis“ bei mokykloje-darželyje „Saulutė“. Vaikai gamino robotus iš visokiausių buityje prieinamų medžiagų, padarė jų mažų ir netgi labai didelių, įprastos išvaizdos ir fantastinių formų. Robotukų …

„Tokios paslaugos poreikį pajutome iš karto, kai tik pasiūlėme rinkai 4G internetą MEZON. Verslo klientai, pripažindami naujos kartos interneto greitaveikos, ryšio kokybės ir patogaus naudojimosi privalumus, pageidavo dar platesnių jo pritaikymo galimybių. Jas ir suteikia MEZON maršruto parinktuvas“, – sako Telecentro „WiMAX“ projekto vadovas Mindaugas Kuprys. Jo teigimu, naujoji paslauga „MEZON biurui“ išsiskiria tuo, kad suteikia verslui prioritetą naudotis tinklo

„Mes reaguojame į vartotojų poreikius ir besikeičiančias ekonomines sąlygas, todėl nuolat atnaujiname teikiamus pasiūlymus. Padidindami interneto „Erdvės“ greitaveiką ir sumažindami kainą suteikėme šiai paslaugai papildomos vertės, kuri yra reikšminga konkuruojant rinkoje“, – tvirtina Telecentro komercijos direktorius Egidijus Ropė. Jo teigimu, internetas „Erdvės“ veikia visuose miestuose, jį noriai renkasi įmonės ir privatūs asmenys, ypatingu populiarumu paslauga pasižymi atokiau įsikūrusiose gyvenvietėse.

„Paskelbę sprendimą stabdyti siuntimo paslaugų LTV kanalu teikimą, mes visgi tikėjomės, kad LRT atras geros valios ir pasistengs atstatyti santykius su Telecentru į sąžiningo bendradarbiavimo vėžes, tačiau LRT perkėlė klausimo sprendimą į teismus ir toliau vilkina atsiskaitymą už suteiktas paslaugas. Mums neliko kitos išeities kaip tik veikti tomis pačiomis priemonėmis“, – sako Telecentro generalinis direktorius Algirdas Vydmontas. Jis pažymi, kad

„WiMAX“ ryšio technologija nuo pat pradžių buvo standartizuota, šiuo metu jai yra taikomas 2005 metais patvirtintas standartas IEEE 02.16e. Ženevoje spalio 6 d. vykusios tarptautinės parodos „ITU Telecom World 2009“ metukompanija „Samsung Electronics Co., Ltd“ pateikė savo viziją ir pranešė pradedanti praktinius naujojo „WiMAX“ standarto IEEE 802.16m bandymus – pirmiausiai juos atliekant Rusijoje, JAV, Japonijoje, taip pat glaudžiai bendradarbiaujant su …

„Paskelbę sprendimą stabdyti siuntimo paslaugų LTV kanalu teikimą, mes visgi tikėjomės, kad LRT atras geros valios ir pasistengs atstatyti santykius su Telecentru į sąžiningo bendradarbiavimo vėžes, tačiau LRT ir toliau vilkina atsiskaitymą už suteiktas paslaugas, perkeldama klausimo sprendimą į teismus. Mums nelieka kitos išeities kaip tik veikti tomis pačiomis priemonėmis“, – sako Telecentro generalinis direktorius Algirdas Vydmontas. Jis pažymi, kad

„Kai reikia nedelsiant pranešti naujieną, perduoti nurodymus ar spręsti neatidėliotinus klausimus, dažniausiai tai darome telefonu. O kai žinias reikia pranešti ne vienam, bet daugeliui žmonių iš karto – tai patogiausia padaryti surengiant telekonferenciją“, – sako Telecentro komercijos direktorius Egidijus Ropė. Jo teigimu, telekonferencijos paslauga naudotis labai paprasta: organizatorius sugalvoja 8 skaičių kodą ir jį praneša kitiems virtualaus renginio dalyviams, sutartu